7 Mayıs 2009 Perşembe

Tatil Şikayetleri




"İşportacıdan 5 avroya RayBan güneş gözlüğü aldım ama sahte çıktı."

"Bize denizde balık olduğunu söylemediler. Çocuklar çok korktu."

"Benim tek yatak odalı dairemi arkadaşların üç odalı dairesiyle
karşılaştırdım. Onlarınki benimkinden önemli ölçüde büyüktü."

"Broşürde "Konaklamada berber yok" deniliyor. Biz kuaförlük eğitimi
alıyoruz, orada kalabilir miyiz?"

"Plaj çok kumluydu..."

"Sahil broşürde gördüğümüz sahile benzemiyordu. Broşürünüzde kumsal sarı
görünüyor, bizim gittiğimizse beyazdı."



"Plajda üstsüz güneşlenmek yasaklanmalı. Kocam bütün gün diğer kadınları
seyrettiği için tatilim burnumdan geldi."

Plajdaki yiyecek büfesinden alışveriş eden turist: "Dışarıda klima
olmaksızın sıcakta kuyrukta bekledik."

"Tatildeyken sivrisinek ısırdı. Bana bunların ısırabileceği konusunda
kimse uyarıda bulunmamıştı."

"Dükkanların öğleden sonra kapatılması aptalca. Ben siesta zamanı
alışveriş etmek istiyordum. Bu yasaklanmalı."

"Su parkında yer ayırtırken hiç kimse bize mayolarımızı ve havlularımızı
getirmemizi söylemedi."

0 yorum:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Bridal Gowns. Powered by Blogger