30 Eylül 2009 Çarşamba

Mehdi RTE

Özelhaber diye bir internet sitesi, e-posta adresimi nerden bulduysa, bir ileti göndermiş. İçinde birsürü haber adresi var. İletinin başlığı da; “Beklenen Mehdi Recep Tayyip Erdoğan mı ?”

Cevap yazıp birkaç kez göndermeyi denedim ama, hep hata raporu geldi. Asıl amaçları, site reklamı. Belki de ben iyimser düşünüyorum. Yakında başımıza mehdi diye çıkarabilirler, hiç belli olmaz. Başbakan, bütün İslamdevletleriyle iyi ilişkiler kuran, bir tek Mısır ile henüz anlaşamayan bir devlet adamıymış.
Belki site çalışanlarından biri, belki de Tayyip Erdoğan’ın Mehdi olabileceğine inananlar denk gelir diye, yazıp da gönderemediğim cevabın ana fikrini burada belirtmek istiyorum.

İlahi güç olan Allah, Mehdi diye niye bu kadar kusurlu bir insanı tercih etsin ? Böyle uyduruk bir haberi yapan bir internet sitesini, ben niye tercih ve takip ediyim ? Bence Tayyip Erdoğan için en iyi meslek futbolculuktur. Mesela ismi Hakan Şükür ile birlikte anılabilirdi, ne güzel.

Hatta PES Türkiye Milli Takımı için şöyle de bir profilimiz var;



0 yorum:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Bridal Gowns. Powered by Blogger