21 Nisan 2009 Salı

Yahşi Batı



AROG ve GORA'dan sonra Cem Yılmaz'ın 2009 yazında çekimlerine başlayacağı film. Cem Yılmaz bu film için diyor ki ;

"..Bir kovboy filmi olacak bu Yahşi Batı. Sene 1880. Amerikan başkanı’nın bir hediyesi var Abdülhamit’e gönderecek iki kişiyle, Lemi bey ve Aziz Efendi. Ama bir türlü getiremiyorlar. Bu biraz pahalı bir proje. 2010’a yetiştiririm. Bu yıl başka bir film yapacağım. Evlilikle ilgili bir senaryo yazıyorum. Evlenen arkadaşlarım var, çok fazla mutsuz evliliğe şahit olduğumu söyleyemem. Benim amacım rutin evliliği yazmak. Yerinde duramayan bir adamın hikayesini yazmak istiyorum. İsmi de “Comparsita”, evlilik müziği. Kavga çıkar salonda diye düşünüyorum. Böyle sertlikte bir film yapayım istiyorum. Romantiklikten hoşlanmıyorum."

0 yorum:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Bridal Gowns. Powered by Blogger