24 Mart 2009 Salı

Ayakkabı Çalınması



En bilineni camide olur. Bir diğeri de kapı önünde. başka da olmaz. Adamın ayağından çalacak hali yok ya lan.

Çok sinirliyim çook. Sabah kalktım. Hiçbişey olmamış gibi günü evde geçirdim. Hakkaten de hiçbişey olmamıştı. Ekmek almaya bile inmedim. Akşam ev arkadaşım geldi. "Sabah ayakkabılar çalınmış" dedi;

+ Niye arayıp söylemedin ? Şimdi mi söylüyosun bunu ?
- Sabah söylesem ne farkedecekti ki. Nasılsa kapıyı açınca anlarsın dedim.
+ Erken haberim olsaydı kokuyu takip eder bulurdum. Öff, tamam geç içeri.

Kağıthane halkına bir mont bir de ayakkabı hediye ettim. o6kara'nın dediğine bak;

o6kara : Maşşallah mont, ayakkabı, millete dağıtıyosun, gönlü açık bi insansın azizim.
dünyayı kurcalayan adam : Seçim yardımı olm bunlar. Yakında çamaşır makinesini de kapının önüne koyacam. Demedi deme.

0 yorum:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Bridal Gowns. Powered by Blogger